Zoeken

201 zoekresultaten

Vul zoekcriteria in
Vul hier een trefwoord in waarop u wilt filteren.
Periode
U kunt hier een specifiek type document kiezen, zoals brochures of jaarverslagen.
Sorteren op:
  1. Zaken die uw verhuurder startte

    Huurt u een woning in de sociale- of middensector? En heeft u een verschil van mening met uw verhuurder over één van de ...

    Onderwerp

  2. Onderhoud en gebreken

    Zijn er problemen door achterstallig onderhoud of heeft uw woning een gebrek? Lees of en hoe u de Huurcommissie kunt inschakelen.

    Onderwerp

  3. Onderhoud en gebrekencheck

    Is er iets beschadigd of kapot in uw huurwoning? Dan kan dit een ‘gebrek’ zijn dat uw verhuurder moet oplossen of repareren. Deze ...

  4. Onderhoud en gebreken

    Onderhoudsproblemen en gebreken aan uw sociale- of middenhuurwoning? Lees meer over onderhoud en gebreken aan uw woning en ...

    Onderwerp

  5. Servicekosten en tegemoetkoming energiekosten

    De overheid kwam burgers in 2022 en 2023 tegemoet in de energiekosten. Een verhuurder moet deze tegemoetkoming doorberekenen aan ...

  6. Verklaring voor gemeenten

    De Huurcommissie kan aan gemeenten een verklaring afgeven over een huurwoning, kamer, woonwagen of standplaats. In die verklaring ...

    Onderwerp

  7. Wet betaalbare huur voor huurders

    Vanaf 1 juli geldt de Wet betaalbare huur. Daarmee gelden nieuwe regels voor een grote groep huurders en verhuurders. Lees hier ...

  8. Wet betaalbare huur voor verhuurders

    Vanaf 1 juli geldt de Wet betaalbare huur. Daarmee gelden er nieuwe regels voor een grote groep huurders en verhuurders. Lees ...

  9. Jaarlijkse huurverhoging beoordelen

    Woont u in een sociale huurwoning en heeft uw verhuurder uw woning verbeterd? Dan mag hij de huurprijs verhogen. Bent u het daar ...

  10. Jaarafrekening servicekosten beoordelen

    Wat is een jaarafrekening servicekosten? Wanneer krijgt u die van uw verhuurder? Moet u ook betalen als u de jaarafrekening te ...