Huurcommissie van donderdag 20 tot en met zondag 23 maart niet bereikbaar
Van donderdag 20 maart tot en met zondag 23 maart is het klantcontactcentrum van de Huurcommissie niet bereikbaar. Reden hiervoor is de verhuizing naar een nieuwe ICT-omgeving en een ander telefoonsysteem. Klantportaal MijnHuurcommissie en de website blijven wel beschikbaar. Ook kunt u vragen blijven indienen via het contactformulier. Het kan wel wat langer duren voor u een antwoord krijgt. Onze excuses voor het ongemak.
Vanaf maandag 24 maart is het klantcontactcentrum weer telefonisch bereikbaar via ons gebruikelijke telefoonnummer 088 – 1 600 300. Wel verwachten we dan grote drukte. Daarom willen we u het volgende adviseren:
- Is uw vraag niet dringend? Bel dan niet direct maandag, maar pas later in de week.
- Heeft u wél een dringende vraag? Of wilt u zich aanmelden voor aanwezigheid bij een bouwkundig onderzoek of uitstel aanvragen, bijvoorbeeld voor een reactietermijn? Bel dan gerust op maandag 24 maart. Houd wel rekening met een langere wachtrij aan de telefoon.
- Wilt u zich aanmelden, uitstel aanvragen of reageren en moet dat uiterlijk op 20, 21, 22 of 23 maart? Bel ons dan het liefst uiterlijk woensdag 19 maart. Lukt dat echt niet?
Bel ons dan op maandag 24 maart. We doen ons best om het dan alsnog voor u te regelen.
